Smart Mobile

Smart Mobile
وبلاگ اطلاع رسانی و اخبار روز دنیای موبایل 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SmartMobile و آدرس smartmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نوکیا با معرفی نوکیا Lumia 610، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی لومیا، سری محصولات ویندوزفون را گسترش داد و همچنین دسترسی به گوشی پرتقاضای Lumia 900 را در بازارهای دیگری فراسوی بازار امریکا مورد هدف قرار داد.

بازار هدفِ نوکیا Lumia 610 کاربران جوانی هستند که می‌خواهند شروعِ مقرون‌به‌صرفه‌ای برای کار با لومیا و ویندوزفون داشته باشند.  نوکیا Lumia 610 در چهار رنگ زنده و با قیمت 189 یورو قبل از اعمال مالیات و گمرک وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود در ماه آوریل عرضه این گوشی آغاز شود.

نوکیا Lumia 900 که در ماه ژانویه به عنوان اولین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به LTE معرفی شد، اکنون در  HSPAدوبانده با سرعتی تا 42.2 Mbps در دسترس خواهد بود. تجربه عالی محتوا در صفحه‌نمایش 4.3 اینچ از نوع ClearBlack AMOLED و باتری پرظرفیت در بیشتر کشورهای سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نوکیا Lumia 900 و نوکیا Lumia 610، برنامه جدید Nokia Reading به عنوان یک مرکز کتابخوان الکترونیک برای کتاب‌ها، مجلات، اخبار و غیره عمل می‌کند.

 معرفی این محصولات نشان از سالی دارد که در آن نوکیا، گوشی‌های Lumia 710، 800 و 900 را با تحسین منتقدان و جلوتر از برنامه معرفی کرد.

منبع: gsm



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:نوکیا, ] [ 21:12 ] [ Farshid ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، لطفا با نظراتون این وبلاگ رو بهتر کنید، مرسی
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 45777
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما

ابزار هدایت به بالای صفحه